"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dilluns, 1 de maig del 2017

Patir i gaudir?

Vista de Montserrat des de l'entrada a St. Vicenç de Castellet.









Avui, aprofitant la festivitat de l'1 de maig i el dia assolellat, he decidit sortir a fer un tomb amb la bicicleta de carretera. He pensat (poc) que era una jornada ideal per fer una sortideta més llarga de l'habitual (que és anar fins al Coll d'Estenalles o al Coll de l'Obac, rutes d'hora i mitja, i una horeta respectivament)... Error!!

He decidit anar fins al Pont de Vilomara (Bages) via Coll d'Estenalles, Mura i Rocafort. Des d'allà he fet la tornada per Sant Vicenç de Castellet, Castellbell i El Vilar, i Rellinars. Els meus càlculs mentals em feien preveure una volta d'uns 40/50 km. Error!! 73!!!

He reviscut les jornades de patiment quan anava amb la penya cicloturista Egara i ens fotíem sortides de 100 km. i més. Quan arribava a casa em tremolaven les cames i m'entraven rampes al baixar de la bici.

Qui m'hagi vist rodar en el tram Rellinars-Terrassa es deu haver compadit de mi. No crec que hagi passat de 10km/h en pujada. Un infern. I les cames més dures que l'estèrnum de Chuck Norris.

Sóc ferm defensor de la pràctica esportiva moderada i continuada en el temps. Sóc contrari a l'esport que castiga el cos i que el perjudica. Espero haver après de l'error...

2 comentaris:

  1. Enhorabona per l'aconseguit!
    Diumenge que ve a intentar tornar a fer els 100 km. com quan eres més jove.

    ResponElimina
  2. Hahahaha, no em provoquis Xavier... prefereixo morir bevent o drogant-me! ;-)

    ResponElimina