"La llibertat no baixarà cap al poble, és el poble que ha de pujar cap a la llibertat" (Emma Goldman)

dimecres, 18 d’abril del 2018

El "temazo" del dimecres. Varis - "Los Borbones son unos ladrones".


Artistes com Frank T, Pau Llonch, Sara Hebe, Rapsusklei, etc. col·laboren en aquest tema coral que neix (fa escassament una setmana s'ha publicat a les xarxes) com a resposta a les aberrants sentències condemnatòries a diversos cantants de rap (Valtonyc, Pablo Hasel, Eligio) per les seves lletres subversives, crítiques amb la corona, o simplement per comentaris fets a través de les xarxes socials (twitter, facebook...). Un gran gest de solidaritat d'un bon grapat d'artistes, que a banda de cantar, ballar, o fer grafits, posen la cara en aquest genial videoclip amb molt de flow. Yeah, los Borbones son unos ladrones, ha ha!

4 comentaris:

  1. Fa 10 dies que està publicat i en el moment d'escriure aquest comentari porta 2.072.078 visualitzacions. Algunes d'aquestes visualitzacions són meves. L'he escoltat bastant, a mi que abans no m'agradava el rap...
    Ara el tornaré a escoltar i portarem 2.072.079 visualitzacions.

    ResponElimina
    Respostes
    1. El rap sempre m'ha semblat una de les músiques més adequades per a fer arribar la protesta i el compromís polític i social a les noves generacions. Crec que actualment, els artistes de rap són com els cantautors del segle 21.

      Elimina
  2. És brutal aquesta cançó. Pot agradar-te o no el rap i el que diu, en el meu cas sí que m'agrada. Però és brutal pel que significa que tota aquesta gent, de tants llocs diferents s'hagi ajuntat per fer això. I que ho diguin ben clar, encara que els pugui portar problemes. La meva admiració cap a tots ells i totes elles.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi també m'agrada el rap tot i que no és la música què més consumeixo... I, efectivament, és una demostració de solidaritat gegant de tota aquesta penya de músics i artistes.

      Elimina